Promocje w sklepach internetowych, uwielbiam to!

Promocje w sklepach internetowych, uwielbiam to!

Uwielbiam promocje, chyba jak każda kobieta. Wtedy mam poczucie rozkosznego rozgrzeszenia po kupieniu kolejnej torebki czy butów. Przecież nie zapłaciłam za niego ceny regularnej, a dużo niższą. Najlepszepromocje w sklepach internetowych, na nie właśnie czekam i z własnego doświadczenia powiem czym przyciągnąć klienta.

Prawdziwe promocje – jak wyszukuję?

Jeśli chcę kupić coś co mi się podoba albo czego po prostu potrzebuję, obserwuję sklepy internetowe i ceny upatrzonego powiedzmy – portfela. Jeśli znalazłam już swój wymarzony model (moim typem jest skórzany portfel czerwony z pikowaną fakturą i kryształami i wiem że jego cena nie jest wygórowana, wolę poczekać na jej obniżkę, bo jestem przekorna. I właśnie gdy po raz setny sprawdzam cenę tego portfela nagle okazuje się, że w tym tygodniu jest na niego promocja! Smak zwycięstwa jest nieporównywalny z niczym innym. Tylko ta promocja ma być prawdziwa, czyli od jego rzeczywistej regularnej ceny musi być jakiś procent „zdjęty” aby świadomy klient nie poczuł się oszukany. Właśnie, przy planowaniu promocji, ciekawym pomysłem są np. promocje tygodniowe, takie, że w danym tygodniu czy miesiącu w promocji są torby, a w następnym plecaki. Tak jak właśnie na stronie https://www.belveder.com.pl promowane są skórzane torby.

Fot; kolekcja damskich portfeli sklepu z galanterią Belveder

Nowa kolekcja, też z obniżkami

Lubię też gdy w sklepach internetowych z galanterią przy wprowadzeniu nowej kolekcji na początku oferowane są klientom w niższej niż regularna cenie. Wówczas klient ma poczucie, że może kupić absolutny hit sezonu w niższej cenie. Jestem bardzo łasa na takie promocje. Bo mogę cieszyć się nowym produktem na początku sezonu a nie na jego końcu – jak w przypadku posezonowych wyprzedaży.

Zestawy zakupowe

Każdy wie, że jeśli kupuje rzeczy osobno – torbę, portfel i etui na przykład, ich łączna cena jest wysoka. Ale jeśli kupi te rzeczy w zestawie, powiedzmy portfel z etui na klucze i jego cena będzie niższa niż gdyby kupował je osobno, z pewnością kupi zestaw. To bardzo wygodne połączenie produktów, bo powiedzmy muszę kupić prezent na Dzień Matki. I wiem, że portfel mojej mamy dawno ma za sobą lata świetności, ale z drugiej strony widzę, że jej klucze są w nieporządku zatem najchętniej kupiłabym jej obie te rzeczy, ale powinnam zdecydować się tylko na jedną. Świetnym pomysłem jest wtedy zestaw uzupełniających się rzeczy z jedną, niższą ceną. I wówczas nie mam dylematu czy sam portfel to nie za mało na prezent. Jako klient mam poczucie świetnego zakupu w którym pomógł mi sklep internetowy z galanterią. I taki zadowolony klient na pewno wróci do niego po kolejne zakupy.

Promocje w sklepach internetowych są skoncentrowane na potrzebach ich klientów. Takie promocje zatem powinny być spersonalizowane i dopasowane do nich. I dla mnie tu tkwi sedno powodzenia. Klient przywiązuje się do marki, tak jak do sklepu internetowego. Jeśli trafi w nim na spersonalizowane, skierowane właśnie do niego promocje toreb czy saszetek, ma poczucie, że ten sklep dba o niego jako o klienta. I zawsze do niego wróci.

6 Comments

  1. Cześć kochana, czy mogłabyś załatwić jakiś kupon rabatowy na ich produkty? :). Niewielki upust, rzędu 10% z pewnością wznieciłby większe zainteresowanie postem 😉

  2. Lubię kupować i nie płacić dużo :). Chyba każda z nas tak już ma, że kiedy wpada w wir zakupów to ciężko się z tego wiru wyzwolić. W jednej chwili z 2 toreb robią się 4. Tak ostatnio kupiłam bluzkę, sukienkę na lato i torebkę w jednym sklepie. Teraz poluję na plecak dziewczęcy. I tutaj moje pytanie o opinię, co sądzicie o takim plecaku dziewczyny w wieku 16 lat: https://www.brytyjka.pl/plecaki-dla-dziewczyn-cat-40.html. HOT or NOT?

  3. Dobra promocja w sklepie internetowym to skarb. Sama ostatnio szukałam kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i muszę się przyznać, że w ruch poszło ceneo – wówczas wygrzebałam najtanszy sklep. Także jak się chce to z pewnością się da!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *